הצ'ק ליסט של SMS

1טרום הפגישה - הכנה נכונה

2פעולות במהלך הפגישה

3אחרי הפגישה - תפעול ובקרה

הפעולה פירוט הפעולה פנסיוני פרט
הקמת לקוח במערכת
יפוי כח לקבלת מידעים
הזמנה וטעינת נתונים - מסלקה
טעינת נתונים - הר הביטוח
איסוף נתוני פוליסות מיצרנים
הצגת הנתונים ללקוח - באמצעות חוברת

1טרום הפגישה - הכנה נכונה

2פעולות במהלך הפגישה

3אחרי הפגישה - תפעול ובקרה

הפעולה פירוט הפעולה פנסיוני פרט
בירור צרכים פנסיוני
בירור צרכים פרט
פנסיוני - המחשה ובניית הצעות באמצעות סימולטורים
פרט - המחשה ובניית הצעות באמצעות סימולטורים
המלצות אפשריות
בניית קיט מסמכים פנסיוני
בניית קיט מסמכים פרט
שמירת מסמכים, עריכה וחתימות

1טרום הפגישה - הכנה נכונה

2פעולות במהלך הפגישה

3אחרי הפגישה - תפעול ובקרה

הפעולה פירוט הפעולה פנסיוני פרט
אפשרויות שיגור המסמכים ליצרנים
ניהול בקרות ומעקב ביצוע

כלי עבודה נוספים

הפעולה פירוט הפעולה פנסיוני פרט
נכס נט
סימולטור משכנתה
vSign

הגדרות מערכת

הפעולה פירוט הפעולה פנסיוני פרט
פרטי סוכן / מנוי
הגדרות למסמך הנמקה

מובן למשתמש המערכת כי האחריות למלא אחר כל הוראות הדין במהלך הליך ההתאמה / השיווק הפנסיוני / תיווך לביטוח / ייעוץ פנסיוני, מוטלת על בעל הרישיון לבדו, כך שרשימת הסעיפים המופיעים מעלה/מטה נועדה לשמש ככלי עזר בלבד בידי בעל הרישיון; והחברה אס.אמ.אס סרביס מנג'מנט סיסטמס בע"מ אינה מספקת כל ייעוץ משפטי לגבי קיום חובותיו של בעל הרישיון לפי כל דין (לרבות אך לא רק הוראות הממונה על שוק ההון), וממילא החברה אינה לוקחת על עצמה כל אחריות ו/או חבות ביחס למילוי הוראות הדין על ידי בעל הרישיון בעת הליך ההתאמה / השייוק הפנסיוני / תיווך לביטוח /ייעוץ פנסיוני

צרו איתנו קשר

פיתחנו את המערכת בכדי לתת את המענה האולטימטיבי לאנשי הביטוח והפיננסים.

נשמח לשוחח, להסביר יותר ולתת תשובה לכל שאלה.

שירות תמיכה והדרכה

מחלקת שירות הלקוחות וההדרכה, מעניקים מענה מקצועי והדרכתי מידי יום, הן באמצעות הטלפון והן באמצעות פגישות וירטואליות ופרונטליות.

שעות הפעילות בימים: א - ה בין השעות: 8:30-17:00

077-5492686

המותגים שלנו

הדרך הקלה לעבודה יעילה
סימולטור ייחודי המשלב את ה"גמל-נט", "פנסיה-נט" ו"ביטוח-נט" במקום אחד

Copyright © 2020 S.M.S. Service Management Systems LTD All Rights Reserved.