שאלות ותשובות

 
סוכן יקר!
המערכת מאוד קלה לשימוש ומיועדת להפקת טפסי הצעה ממוחשבים, מסמכי הנמקה ממוחשבים שימוש הסימולטורים מתקדמים בתחום הביטוח והפרט, של כל החברות וכל המוצרים במהירות שיא ובסופו של דבר לאפשר לך יותר זמן פנוי! 
 
המערכת הומלצה לשימוש על ידי לשכת סוכני הביטוח בישראל לאחר שנבחנה ע"י ועדה מיוחדת מטעם הלשכה ובוצעו האפיונים הדרושים בהתאם להנחיות הלשכה. הנתונים מתעדכנים ומוזנים במערכת מאתר משרד האוצר (פנסיהנט, ביטוחנט וגמלנט) וקיים בנק תשובות מובנה הניתן לשינוי והוספה בהתאם לצורך. כמו כן המערכת כוללת מחשבון פנסיה המיועד למסמכי הנמקה, סימולטור פרט, סימולטור ביטוח משענתא ותכנון צרכים.
 
למרות שהמערכת מאוד קלה לשימוש, לעיתים למשתמשים חדשים יש שאלות. לנוחיותך ריכזנו שאלות ותשובות נבחרות. אנו ממליצים כי תקרא בעיון את השאלות והתשובות ואם יש דבר נוסף שברצונך לדעת או הצעה לשיפור וייעול אנו נשמח לדעת!
 
 

אני סוכן ביטוח, כיצד המערכת אמורה לעזור לי?

 
 למערכת מטרה אחת ועיקרית - לייעל את זמן העבודה לסוכני הביטוח ולאנשי התפעול במשרד, לחסוך זמן עבודה יקר ולפנות את הכוח אדם במשרד למקורות אחרים ע"י שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. הרעיון שמנחה את אפיון המערכת הוא שתחת קורת גג אחת קיים פיתרון כולל לטפסי הצעה ממוחשבים ומסמכי ההנמקה של כל החברות בתחום. סימולטור בתחום הביטוח והפרט המאפשרים לך לקבל את ההצעה הנכונה ביותר עבור לקוחותיך.  בנוסף מילוי ההצעות ומסמך ההנמקה מתבצע תוך מספר שניות. (קשה להאמין עד שמנסים!)
ניסינו לייצר מערכת שהיא גם חכמה וגם קלה לשימוש: המערכת מאגדת בתוכה נתונים של מוצרים רבים בענף הביטוח והפיננסים- תשובות מובנות, נתוני תשואה וסיכון, כיסוי פנסיה ומחסן תשובות המאפשר חופש בחירה לסוכן בהתאם לנתוני הלקוח. כמו כן הפעלת הממשק הינה פשוטה וידידודית ומיד עם הכניסה הראשונית למערכת ניתן לייצר טפסי הצעה ממוחשבים מסמכי הנמקה ולהתחיל לייעל את העבודה.
המערכת נבנתה מהזוית של סוכני הביטוח שנמצאים בשטח תוך הבנת המגבלות הקיימות בעבודת שטח.
אנו נרצה לשמוע פידבקים והערות כדי להמשיך ולייעל את המערכת בהתאם לדרישות של סוכני הביטוח שנמצאים בשטח!
 
 

אני משתמש חדש - כיצד אני מכין את המערכת לעבודה?

 
המערכת מוכנה לעבודה מיד עם כניסתך למערכת. מומלץ כי תשקיע באופן חד פעמי כ-20 שניות על מנת לבצע התאמות של המערכת לסוכנות שלך:
לאחר כניסתך למערכת, הקלק על הלשונית "עדכון פרטי הסוכן" (בלשונית הכחולה בראש העמוד) והזן את הנתונים הבאים:
 
1. פרטי הסוכן ופרטי הסוכנות
2. לוגו – סוכנויות נדרשות להציג את לוגו הסוכנות, ניתן לשתול לוגו תחת הכותרת "הוספת תמונה". הזנה של קובץ תמונה בלבד. (שם הקובץ באנגלית,סוג תמונה, עד מגה אחד).
3. מילוי נספח ב` – יש לרשום את שמות החברות איתם אתה עובד עפ"י הדירוג מהגבוה לנמוך. כמו כן יש לבחור את אופן הדירוג – עפ"י היקף התגמול או עפ"י היקף המכירות.

מכיוון שנתונים אלה מוצגים בכל מסמך הנמקה חשוב למלאם בצורה מושלמת מיד עם הרשמתך הראשונית. ניתן להכנס ללשונית "עדכון פרטי סוכן" בכל עת על מנת לשנות את הנתונים.

היכן נשמרים נתוני הלקוחות?

 
באפשרותך לשמור את כל המסמכים אצלך במחשב המקומי ו/או בשרתים בהתאם לבחירתך. 
 
 

כיצד אני יכול לשמור את טפסי ההצעה ואת מסמך ההנמקה אצלי במחשב?

 
על מנת לשמור את המסמכים בקובץ אצלך במחשב יש לפעול באופן הבא:
א. וודא כי מותקנת אצלך תוכנת PDF. (ניתן להוריד גירסת חינם)
ב. לאחר הפקת מסמך ההנמקה בחר באפשרות "שמירה/הדפסה"
ג. המסמך יישמר כקובץ PDF אצלך במחשב
 
 

האם אפשר לשלוח את המסמכים בדואר אלקטרוני?

 
כן, לאחר שמירת המסמך במחשב כקובץ PDF תוכל לשלוח את המסמך באמצעות המחשב שלך כמו כל קובץ.
 
 

האם צריך לקחת טפסים "רגילים" לפגישה

 
הרעיון של המערכת בין היתר הוא לשחרר אותך מהתלות בניירת רגילה. המערכת כוללת את המסמכים וטפסי ההצעה והם מתמלאים באופן אוטומטי ובאופן ממוחשב וניתנים לחתימה ממוחשבת. 
 

לוגו סוכנות - האם אפשר להוסיף?

 
באפשרותך להוסיף את לוגו הסוכנות על גבי טופס ההנמקה. הלוגו יוצג באופן אוטמטי בכל מסמך שתיצור בראש העמוד.
בחר בלשונית "עדכון פרטי סוכן" והוסף תמונה (קובץ מסוג תמונה, שם הקובץ באנגלית, מוגבל ל-1 מגה)
אם המערכת אינה קולטת את הקובץ, שלח אותו אלינו בדואר האלקטרוני ואנחנו נוסיף את הקובץ עבורך.
 
 

כיצד אני מעדכן את שמות החברות שאת מוצריהן אני משווק (נספח ב`)?

 
הקלק בלשונית הכחולה על "עדכון פרטי סוכן" ובחתית העמוד תמלא את הטבלה. לאחר מכן לחץ על "שמירה"
יש לעדכן טבלה זו פעם בשנה.
 
 

האם אפשר להפיק ללקוח אחד מספר מסמכי הנמקה למספר מוצרים שונים?

 
כן, (ראשי -> תיקי לקוחות -> הוספת מוצר)
ללקוח שברשותו מספר מוצרים, ניתן לייצר מספר רב של מסמכי הנמקה על ידי הקמה אחת בלבד של פרטי הלקוח. לכל גוף מוסדי יש לשלוח את מסמך ההנמקה הרלוונטי. אופן העבודה מאוד פשוט:

1. לחץ על הלשונית "ראשי" והקם לקוח חדש
2. הפק מסמך הנמקה למוצר הראשון
3. הדפס ו/או שמור את המסמך הראשון
4. כעת לחץ על הלשונית "תיקי לקוחות"
5. אתר את הלקוח ברשימת הלקוחות ובחר "הוספת מוצר" - בשלב זה נתוני הלקוח יוצגו כפי שהזנת במסמך הראשון וניתן להפיק מסמכי נוספים.
6. שמור את הטופס אצלך במחשב.
 
 

ביטוחי מנהלים - כיצד אני מקליד את שם הפוליסה?


במערכת בוצעו ההתאמות הדרושות על מנת שתשמש כפלטפורמה נוחה לבעל רישיון להפקת מסמך הנמקה למוצרי ביטוחי מנהלים.
1. בלשונית "סוג המוצר" בחר "ביטוח מנהלים"
2. בלשונית "שם המוצר" בחר את המסלול הרלוונטי
3. הקלד את שם הפוליסה
4. וודא כי הפרמטרים מותאמים בכל השדות במסמך ההנמקה למאפייני הפוליסה ולמאפייני הלקוח. (ניתן לבצע השלמות ושינויים במידת הצורך).
5. הקש "המשך" לאישור ולהפקת מסמך הנמקה מלא.
 
 

קופות גמל וקרנות השתלמות מסלוליות - כיצד מזינים את האחוזים במסלוליות?

 
בחירה של מסלול ראשי תגרום להצגת מסלולי המשנה - נדרש להקליד את האחוז בכל מסלול. רק אחוזים הגדולים מאפס יוצגו בהדפסת מסמך ההנמקה.בחירה של מסלול משנה תגרום להצגת שורת עזר הכוללת את שם המסלול הראשי. שורה זו אינה תוצג בהדפסת מסמך ההנמקה ומטרתה להקל על בעל הרישיון לאתר את המסלול הראשי.
 
 

מחשבון פנסיה למסמכי הנמקה -כיצד?

 
בהקמה של עמית חדש בקרן פנסיה או ניוד לקרן פנסיה נדרש להציג את פירוט הכיסויים הביטוחיים שיש לעמית. המערכת כוללת נתונים של קרנות הפנסיה המקיפות בישראל:
1. בחר בקרן פנסיה המבוקשת. (קרן פנסיה מקיפה)

2. המערכת תפתח בסעיף 14 (כיסויים ביטוחיים) מחשבון פנסיה למסמכי הנמקה

3. הזן את נתוני הלקוח: שכר, מין, אחוזי הפרשה, מסלול כיסוי ביטוחי, גיל כניסה תקנוני , גיל פרישה. ולחץ על "המשך"

4. המערכת תחשב ותציג את הכיסוי הביטוחי בהתאם לנתונים המוזנים במערכת.

5. וודא כי הפרמטרים מותאמים בכל השדות במסמך ההנמקה למאפייני הקרן ולמאפייני הלקוח. (ניתן לבצע השלמות ושינויים במידת הצורך).

6. הנתונים ישתלו באופן אוטמטי במסמך ההנמקה!
 

עדכון נתוני תשואה וסיכון - למתי הנתונים מעודכנים?

 
נתוני המוצרים מתעדכנים באופן קבוע מאתר משרד האוצר. (גמלנט, פנסיהנט, ביטוחנט)
 
 

האם קיימת תעודה המאשרת כי האתר מאובטח?

 
לאתר תעודת SSL המאשרת את רמת אבטחת המידע. (Secure Socket Layer)
המערכת מאובטחת באמצעות טכנולוגית Starifield בעלת רמת הצפנה גבוהה של 256 ביט.
בכניסתך לתחום המאובטח והמוצפן יופיע בדפדפן סמל מנעול המסמן גלישה מאובטחת.
 
 

בנק תשובות- האם אפשרי?

 

בהחלט, באפשרותך לערוך ולקבע את התשובות באופן עצמאי ללא תלות.
מיועד למקרים בהם אתה רוצה לשנות את המלל ברירת המחדל.
לחץ על הלשונית "בנק תשובות" לאחר מכן בחר את סוג המוצר ושם המוצר - ערוך את השינויים ולחץ על "קבע נתונים"
 
 
 
 
 
בכל שאלה או בקשה אנא צור איתנו קשר
אנו מאחלים לך חיסכון בזמן ועבודה נעימה!
 
* ההודעות מנוסחות בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך מיועדות לנשים וגברים.
SMS2010 - מסמך הנמקה ממוחשב
ויביט - בניית אתרים